barış elçisi yorumu müthiş esprili. özetle orada da diyor ki: "bae ile olduğu gibi sırada nereye gidersem bu yavşaklar onlarla da barışmak zorunda kalacak".
çok komik herif lan bu.
09.09.2021 · 47. sıra
nevra seni seviyorum lan
08.09.2021 18:46 ~ 19:01