milletin yarısı bi maskeyi üç gün taktığından çok da anlamı olmayan yasak.
vatandaşa 3 tane maskeyi bedava dağıtmaktan acizler yönetirse ülkeyi olacak olan bu.
sonra süreci şoh iyi yönettik şoh büyük ülkeyiz
yav he he
09.09.2020 · 16. sıra
travenian
08.09.2020 14:34