kullandıkları gsm operatörünün olaya müdahil olup cihazlarının en son sinyal aldığı baz bilgisini hızlıca güvenlik birimleriyle paylaşması gerekli. en son kimlerle görüşmüşler, son dönemde göze çarpan farklı davranışları var mı? aile içerisinde yaşanan bir olay var mı? özellikle sınıf arkadaşlarıyla yakınen görüşülmeli ve son zamanlarda iletişimde oldukları kim varsa bilgi toplanmalı. ulaşılabilen en son kayıtta zorla araca bindirilme var mı, hangi yöne gittiler? biri ya da birileriyle mi görüştüler? tüm bilgilerin toplanıp incelenmesi gerekli. umarım sadece ergenlik bunalımından ibarettir ve kafa dinlemek için arkadaşlarına gitmişlerdir.
edit: sadece "up" yazarak entry kirliliği oluşturmamak adına mantıklı söz dizimlerinden oluşan bir entry yazmışım ona bile; "emniyet güçleri akıl edemiyor galiba, bir sen akıllısın" tarzında mesaj geliyor. bir şey sormak istiyorum, siz doğuştan mı kötüsünüz sonradan mı böyle oldunuz?
10.02.2024 · 22. sıra
isimkalmamis
08.02.2024 23:13 ~ 09.02.2024