"biz dolarla alışveriş yapmıyoruz yükselsin ne olacak" diyen o**spu çocuklarından açıklama bekliyorum.
bak şerefsiz evladıyım ağlamamak için kendimi zor tutuyorum.
bitti lan gençliğim bitti aq yaş oldu 27 daha ne doğru düzgün tatil yapabildim ne de araba,ev. yurt dışında yaşıtlarım parti parti, ülke ülke gezerken benim istanbul dışına bile çıkmamın zor olması koyuyor. bisikletimi değiştirmek için 2000 tl ayarlamaya çalışmam koyuyor. bisiklet lan bu bisiklet :d ateistim ama bundan kim sorumluysa allah belasını versin.
tanım: alım gücünün yerlerde olmasından dolayı passat'ın son fiyatı.
edit: imla. sinirden yazamadım :d
13.06.2020 · 37. sıra
yumurta aki
12.06.2020 11:03 ~ 11:50