Sık geçen başlıklar

700 bin liraya alınacak en mantıklı otomobil 4

ekşi'de gör
adam 35 asgari ücret biriktirmiş ama alabileceği araçlara bak. ananı sikeyim siyasal islam. nasıl bir zehirsin sen amına koyim.
sektörün beklediği ötv matrah güncellemesi sonrasında bu fiyata boş paket egea veya clio'yu sıfır alabilirsiniz.

mücbir satış haricinde ikinci el araç alırsanız kazık yersiniz söyleyeyim. çünkü herkesin aracı en iyisi ve en emsalsizi. öyle ki, 1-2 yaşında 20-30bin kmde olanlar sıfır liste fiyatından daha pahalı. 5-8 yaşında 100 bin ve üstü km de olanlar ise eşsiz. sıfırına yakın veya bir tık altı fiyatında.

ikinci el piyasasında paraya ihtiyacı olanlar olması gereken fiyattan satıyor. diğerleri ise aracına takip olacak kerizi bekliyor. öyle ikinci el piyasası düştü diyenlere kanmayın. piyasada satışlar düştü sadece. fiyatlar olması gerektiği kadar düşmedi.
araba önerisinde biraz ihtiyaçlar biraz detaylandırılmalı. geniş bir aile iseniz geniş arabalar bakılmalı. suv mi istiyorsunuz yoksa sedan mı yoksa hb bir araba mı? manuel kullanabilir misiniz? çünkü manuel daha ucuz oluyor. ama o fiyatlarda ben kesinlikle otomatik tercih ederdim.

ufak bir hb önerilir bebeğiniz vardır rahat edemezsiniz. veya zaten 2 kişilik ailesinizdir. geniş sedan önerilir gereksiz olur.

ekşi sözlük çok değişmiş. düzgün cevapların gelmemesi gerekirdi*.

normalde verilen cevaplar:
-650-700 bin tl para mı?
-o paraya anca el arabası alırsın
-külüstür alınıyor o paraya anca.