Sık geçen başlıklar

7 yıldır aynı cep telefonunu kullanan insan 2

ekşi'de gör
samsung galaxy j5 kullanıyorum. 08/15/2015'te aldım. ne pilini değiştirdim, ne de ilk satın aldığım armor kabını. hala kullanıyorum. fakat artık iyice yavaşladı. ''ağam kov beni'' diyor telefon. el mecbur bu sene değiştireceğim.
en iyisini yapıyordur, ürettiğinden çok daha fazlasını tüketen tembel bir millet erkenden biter ya da başkasının boyunduruğuna girer.