kısa vadede zarar etse de uzun vadede zararını çıkartır. beklemesi yeterli.
seçimlerden önce dolarda hareketlilik görülebilir. bir bakmışsın 7 tl olmuş. neyinize güvenip olmaz diyorsunuz anlamıyorum. doların 5-10 yıllık grafiğine baksan yeterli. gören de sanacak hep 5,35’te kalacak.
alan kişiyi gerizekalı ilan etmenin anlamı yok. dolar o sıralarda 4,5 dan 7,30’a kadar çıktı. bunu yanılmıyorsam 2-3 haftada yaptı. şimdi dolar 5 olduğunda alanlara almayın denildi. ama 5’i asti. 5,50 den alan oldu keriz dendi. 6 dan alan oldu mal dendi. sürekli yükselişteydi yani. hiç düzeltme yapmadan hep yukseliyordu. 7 olduğunda 8-10 konuşuluyordu. dolayısıyla o dönem 6’dan alıp 6,90 dan satan kendini ekonomist ilan etmesin. hanginiz zirveyi dibi biliyorsunuz da millete keriz diyorsunuz?
17.01.2019 · 45. sıra
yandim babam
16.01.2019 21:49