kaynak.
..."cari açıkta kötüleşme var gibi görünüyor. ama petrol ve altını hariç tutarsak göreceli bir iyileşme sürecindeyiz..."
1. petrol ve altını neden ayrı tutuyoruz?
2. iyileşme varsa neden kötüleşme görünüyor?
3. cari açığı kapatmak için ne yapılıyor?
4. onlarca senedir peşimizi bırakmayan cari açık ne zaman kapanacak?
5. ithalatı azaltacak yatırımlar için biraz geç kalınmadı mı?
6. ithalatı azaltacak yatırımlar tarımda da uygulanacak mı?
7. enflasyonun geçici olarak çift haneye çıkmasının sebebi nedir?
8. enflasyon ne zaman, kaça düşecek?
teşekkür ederim.
08.05.2018 · 29. sıra
attirmayin makedonun kafasini
07.05.2018 15:19 ~ 15:26