fenerbahçe - beşiktaş maçı 80. dakikada tatil olsaydı, bu arkadaş da bir maçlık cezasını 10 dakika oynamayarak çekecekti demek.
benim bildiğim yarım kalan maça aynı şartlarla devam edilir arkadaş. aynı kadro ve hakemle.
hatta yarım kalan galatasaray - juventus maçına ertesi gün santra ile değil topun en son kaldığı yerden hakem atışıyla başlanmıştı. statta canlı tanığıydım.
ya da şöyle diyelim. tosiç yarım kalan maçta kırmızı kart görmüş olsa kalanında oynamayarak aynı maçta kırmızı kart görüp, aynı maçta da cezasını mı tamamlayacaktı?
neremiz doğru ki bu da doğru olsun.
09.05.2018 · 25. sıra
crowley
08.05.2018 11:04 ~ 11:16