Sık geçen başlıklar

7 mayıs 2018 duşko toşiç'in oynaması 2

ekşi'de gör
fenerbahçe - beşiktaş maçı 80. dakikada tatil olsaydı, bu arkadaş da bir maçlık cezasını 10 dakika oynamayarak çekecekti demek.

benim bildiğim yarım kalan maça aynı şartlarla devam edilir arkadaş. aynı kadro ve hakemle.

hatta yarım kalan galatasaray - juventus maçına ertesi gün santra ile değil topun en son kaldığı yerden hakem atışıyla başlanmıştı. statta canlı tanığıydım.

ya da şöyle diyelim. tosiç yarım kalan maçta kırmızı kart görmüş olsa kalanında oynamayarak aynı maçta kırmızı kart görüp, aynı maçta da cezasını mı tamamlayacaktı?

neremiz doğru ki bu da doğru olsun.
diyelim tek maç ceza verildi. yarım kalmış maçın devamında nasıl çekiliyo lan bu ceza. adam 35 dklık mı ceza aldı yani? maçtan sonra kayseri tff başvurursa 3-0 hükmen tescil edilir.