Sık geçen başlıklar

7 mayıs 2018 alkol güncellemeleri 1

ekşi'de gör
evde içki yapılıyor, bu vergilerden kısmi yırtılabilir. bir de evde araba yapmayı bulursak bizden iyisi yok zira 1 al 4 öde kampanyası yapıyorlar, ayıp oluyor.

ekleme: mesajlar geldi, artık evde yapılmıyormuş, etil alkol de tecavüze uğramış içine kimyasal katılmış. ben evde hiç yapmamıştım, arkadaşlardan otlandım hep *. yaşasın yasaklar, yaşasın vergiler.