caner konya’nın ikinci golünden sonra klasik el kol itirazlarını yapar, hakem de tamam sakin ol, var izliyor, ofsayt çizgisi çekiyor der, tabii caner yine de tatmin olmaz bağırır durur, çizgi çekilir sonra hakem caner’e döner ve imalı şekilde:
- ofsaytı bozan sensin!
der, sesli güldürdü, asdsdfdsa.
08.11.2020 · 1. sıra
tenbel teneke
07.11.2020 20:45