Sık geçen başlıklar

7 bin tl maaşla çalışacak türk çoban bulamamak 1

ekşi'de gör
tamam. hemen çözüm önerisi getireyim. afganistan'a büro açılır, çoban olmak isteyen afgan vatandaşlardan uygun olanlar kaydedilir, ülkemize getirilir, iki aylık oryantasyon sürecinden sonra işkur vasıtasıyla sürü sahipleri tarafından işe alınır.

dingonun ahırına girer gibi ülkeye dalmaları engellenir.
çoban lazım diye mi sınırlarımız kevgire döndü? mayınlar bu yüzden mi temizlendi? buna inanmamızı mı bekliyorsunuz? ciddi misiniz? saf mısınız yoksa vatan haini misiniz?