fener troll orduları kurmuş da ondan bunlar da buralarda cevap veriyormuş. o yüzden bizim başlıkta sürekli bunların trolleri dadanıyormuşmuş.
vay be.
ne güzeldi di mi geçen sene her hafta kara gece ilan ediyordunuz,
tüm sosyal medyayı parsellemiştiniz.
yerden timur ve şürekasının whatsappten organize ettiği şekilde aynı aktroller gibi sistemli başlıklar açıp "mış gibi" yapıyordunuz?
şimdi fenerliler, takım da çok iyi olunca, yeter lan deyip sağda solda yazmaya başlayınca troll oldular.
ulan siz var ya siz,
her boku yer sonra el uzatırsınız diye boşa denmemiş.
siz mi fetöden öğrendiniz, o mu sizden, kestirmesi güç.
08.02.2024 · 2. sıra
ordinaire
07.02.2024 21:39