kıytırık bir bein aboneliğim ve ondan da kıytırık bir passolig kartım var, böyle “hakem bizi doğradı, aboneliği iptal ediyoruz passoligi yakıyoruz arkadaşlar!” tarzı gerizekâlılıklara hep gülmüşümdür fakat bu durum çok başka... tepki olarak falan da değil, ben kendim paramla bir şey satın alıyorum sizden, siz bana onu vermezseniz ben size niye para vereyim? iptal eder başka bir şeyle ilgilenirim, parayı veren benim düdüğü niye sen çalasın?
benim tereyağlı sevdiğim yemeği sen palm yağı ile yaparsan ben senin yaptığın yemeği yemem, başka bir restoran bulurum, bulamazsam o yemeği yemeyi bırakırım yine senin berbat yağ ile yaptığın yemeği yemem, anlıyor musun? ben futboldan keyif alıyorum, o keyfi jamaikalı oyuncu bana verecekse gelsin o versin, pasaportunda türk yazıyor diye ben bir sığırı seyretmek zorunda mıyım sence?
değilim kardeşim, ben o yemeği yemem, yiyene afiyet olsun.
16.03.2019 · 43. sıra
high functioning psychopath
15.03.2019 00:43 ~ 00:45