Sık geçen başlıklar

6'lı masa adayının ilhan kesici olacağı iddiası 2

ekşi'de gör
bunu benim peder de diyordu. bakın bunlar aptallıktır. ilhan kesici dediğin adam iyi bir devlet adamı olabilir. bürokrattır ama o kadar. meydanda kimse ilhan kesiciyi tanımaz. rtenin karşısında durabilecek bir adam değildir kendisi. mizacı uymaz.

memleketin dişli bir adaya ihtiyacı var. ilhan kesici bu değil. sokağa insen 10 kişiden 9u 100 kişiden 99u bilmez kendisini.

edit: ayrıca bu adam 1994te zaten ibb seçiminde rteye yenilmişti. bu bile kullanılır.
6'lı masa diye cümleye başlamak ben akp çomarıyım demekle eş anlamlı olduğundan kâle alınmayacak saçmalık.

(bkz: millet ittifakı)