Sık geçen başlıklar

6 yıl tıp okumuş adama internetten baktım demek 2

ekşi'de gör
haftada 100 kere minimum duyuyorumdur bu lafı, ne yapayım insanları hadsizce azarlamaya mı çalışayım?küstahlık ayrı şey kendi sağlığı için kendince çözüm yolu bulmaya çalışmak ayrı şey. ki bence her doktor bu ikisini ayırabilir.

biz dövülüp, küfredilip, bağırıp çağrılıp çalışmaya çalışıyoruz. onlar bitsin de kalan bu olsun.
o doktor da çoğu zaman internete girip bilgi edindi ,ödev yaptı ,mezun oldu.tıp ile bilgileri internet'e yazanların çoğu da zaten doktor. bilinçli hasta internet te de araştırır 10 doktora da sorar. bu da sadece egoist doktorları rahatsız eder .