dostum putin yine kaldırmış.
ne yani bütün camiler tam kapasite doldu, halk namaz kılamıyor sokaklara taşmış, sokaklar elleri seccadeli insanların protestolarıyla inliyor sanki.
ve biz bununla baş edemedik, ayasofyayı açalım diyoruz.
açın aq. açın da böylesi bir tarih yuvası çorap ve ter koksun.
1 yıl sonra da restorasyon ayağına iyice içine sıçarsınız.
(bkz: götüyle inatlaşan donuna sıçar)
07.07.2020 · 44. sıra
kalemi kilicindan keskin olan adam
06.07.2020 13:22