evet an itibariyle yanmaktayım. afakanlar basmakta. üstüme üstüme gelmekte basra alçak basınç sistemi.
ülkenin havasını da araplar kendi havalarına benzetti.
hani bir tabir vardır ya, "ter götümden akıyor" neremden aktığı belli değil benimkinin. tereyağı gibi eriyorum. üstüne üstlük maske takıyoruz. işim gereği dışarıda olmam gerek. gözlükte var numaralı, iflahım sikiliyor yani.
cinnet geçiren genç diye bir haber görürseniz akşam haberlerde, derse ki haber spikeri "anbean kameralara yansıdı görüntüler" o benimdir işte.
yok abi ben kış adamıyım. yemişim yazını, sikmişim basra'sını ya.
07.07.2020 · 42. sıra
metrobusdeoturanadam
06.07.2020 15:03 ~ 15:15