koskoca ülkeyi sikindirik bir adam yönetiyor. ne isterse yapıyor. biri gırtlağını sıksa hırtın hepsi rahatlayacak ama yok işte. nasıl bir akıl tutulması, nasıl bir öğrenilmiş çaresizlik lan bu?
edit: tanıdık geldi mi? *
07.01.2016 · 11. sıra
beni bana vermeyen beni neyleyim
06.01.2016 07:12 ~ 07:14