biz de karı koca doktoruz. 15 yıldır çalışıyoruz. 11 yaşında arabaya biniyoruz ve 15 yaşında bir evde oturuyoruz. çocuklarımız devlet okulunda okuyor, dışarıda bir yemek yerken on kere düşünüyoruz.
sadece bu asalak , vatan haini piçler ülkeyi soyuyor diye. senin benim emeğimizi çalıyorlar. biz çalışıp bu soysuzları lüks içinde yaşatıyoruz.
emeği geçen herkesin de ta amına koyayım.
08.05.2023 · 9. sıra
dr ewo
07.05.2023 01:03 ~ 01:24