hekimler bunlari istemiyor arkadaslar; basligi acan da doktor degil zaten.
bu talepleri dile getiren hekimsen imis. haberi gorunce baktim hekimsen nedir diye, kendi websitelerinde yazana gore 2018 yilinda sosyal medya mecrasi ile bir araya gelmis bir toplulukmus. (keske toplanmasaydiniz.)
hekimler ne istiyor ben size diyeyim;
- insani calisma kosullari
- her hasta icin yeterli muayene suresi
- emeklerinin karsiligi olacak bir sabit gelir
bunlar olsa zaten kimse kimseye saldirmaz.
bunlar saglanamadigi icin kapilara xrayler, guvenlik gorevlileri vs. koyuyorlar.
16.07.2022 · 23. sıra
lordoz
15.07.2022 13:33 ~ 13:55