valla bütün stadın "hepiniz orospu çocuğusunuz" diye bağırmasının yanında devede kulak bile değildir. bu beşiktaşlı ağlaklığı sınır tanımıyor artık.
not: yiyin birbirinizi
edit: imla.
07.02.2017 · 30. sıra
kamajikaciya
06.02.2017 16:10 ~ 16:12