tekirdağ'da da gerçekleşmiş yatağı biri almış eline de savuruyor kadar hissettirmiş deprem. çok korkunçtu lan. cinler musallat oldu sandım amk.
o değil de heyecanla annemi kaldırdım, anne deprem oluyo galiba kalk diye. baktı avizeye "he oluyo" dedi. e napalım çıkalım mı dışarı dedim telaşla. "çıkıp da napcan otur" dedi oturdum ben de. ne güzel ilk hissettiğim depremdeki aksiyon da harikaydı yani!
07.02.2017 · 6. sıra
pinokyo burnu
06.02.2017 06:56 ~ 07:05