Sık geçen başlıklar

500k lira kazanan youtuber'ı maliyeye ihbar etmek 1

ekşi'de gör
doğru olandır;

bir de ispiyonladı diyor, kıskanıyorsun diyor dingilin biri altta. devlet bizim maaşın yarısına gavat olduğumuz için mi el koyuyor? ne özelliği var bu boş beleş videocuların?

sizin mantığa göre kaçak elektrik kullanan da ispiyonlanmamalı, rüşvet alan da. devlet ettiğin kar üzerinden pay alıyor ise vereceksin arkadaşım. vergi düşüktür yüksektir, gereklidir değildir bunlar ayrı konu.

medeniyete vergi kaçırarak, kaçıranı gizleyerek ve hatta ihbar edene ispiyoncu diyerek yarrak ulaşırsınız. normalleştiriyor bir de hele bak hele.