mart ayında ankara'da eczane önünde kuyrukta bekleyip 4 tanesini 20 liraya almıştım. içerde eczacı kızın teki koliden elleriyle çıkarıp 4lü halde poşete sokuyor, paketi zımbalıyor ve satışa hazır hale getiriyordu. diğer vatandaş sikiş timi üyesi eczacı ortakları da satışları yapıyordu. nisan sonu bir kez 5 adet ptt kargo'dan beleş geldi, diğer taleplerimin hiçbirisi ne aileme ne bana geldi. sonraları migrostan 50lik kutular aldım ona da 50 verdik.
bu arada, o dönemde maske&pandemi konusunda vatandaşı müthiş rahatlatan, kıskanç almanya'nın falan ağzına sıçan unutulmaz bir gelişme olmuştu: #105348806
27.08.2020 · 22. sıra
kore gazisi yavuz dede
26.08.2020 00:00 ~ 00:13