öğlen gazeteci yazar ablamdan bu haberi öğrendim, zaten 3 gündür ağrıyan başım daha da zonklamaya başladı. evden çıkarken kapıma yapıştırılmış trafik cezasını görünce de mideme kramplar girdi. boşu boşuna uyduruktan bir ceza. daha birkaç ay önce evin önüne park etme cezası almıştım bizim mahallenin fahri müfettişinden. üstelik hala birçok araba orada park ediyorken. içimden başımı duvara vurmak geliyor. bu haksızlıklara daha ne kadar katlanacağız? 2010 model küçücük arabaya ben neden o kadar para vermek zorunda bırakılıyorum? bu nasıl bir dünya ya! umarım malum şahsı seçenler ve seçilmesine vesile olanlar, benim vergilerimle gülüp eğlenenler, cebini dolduranlar, bir gün bunların cezasını çeker ve bin beter olurlar.
nefes alamıyorum artık.
bir çıkış yolu yok, yok, yok!
işimiz allah a kaldı artık.
07.07.2023 · 13. sıra
temizruh
06.07.2023 00:11