Sık geçen başlıklar

5 mart 2021 geforce now boykotu 2

ekşi'de gör
geforce now için evde atıl duran 8 yıllık laptopuma daha geçen hafta bakım yaptım, format attım, güncellemelerini yaptım. daha bu sabah ssd baktım. ama bu fiyata geforce now'ı asla ama asla almayacağım. bu yapılan da gözümde vatan millet düşmanlığıdır. vatandaşın globalden daha ucuza erişebildiği hizmeti engelleyip daha pahalıya satmak benim gözümde şerefsizliktir. boykotu da sonuna kadar destekliyorum.
kişisel olarak başladığım herkesi de çağırdığım boykottur.

bildiğiniz gibi geforce now turkcell anlaşmasıyla beraber türkiye'ye geldi, sunucular kuruldu, beta testi yapıldı, bugün de bir fiyat açıklaması yapıldı. bize reva görülen fiyatsa 75 tl.

bu fiyat zaten bilgisayar alamayan insanlar için pahalı olduğu gibi, objektif olarak da avrupa ve amerika fiyatından daha pahalı. bize bu hizmeti daha pahalı olarak sunacaksanız neden türkiye'ye geldiniz ki biz zaten çok da yüksek olmayan bir pingle avrupa sunucularında daha ucuza bunu kullanıyorduk. üstüne vpn kullanmadan avrupa geforce nowına erişmemizi de engelliyorlar.

kişisel olarak buna verecek param olmasına rağmen vermeyeceğim. sizi de bu boykota çağırıyorum, çünkü bu yapılan şey adil değil. biliyorum pek çoğunuz bu hizmeti bekliyordu, biraz daha da bekleyelim, çok isteyen de vpn kullanabilir her zaman. bu boykotu ekşi sözlük olarak yayıp devam ettirebilirsek turkcell de bir değişikliğe gitmek zorunda kalacaktır.

son olarak size sesleniyorum cebinde buna verebilecek parası olan ve almayı düşünen insanlar, siz de bu boykota ortak olun ki bir şeyleri değiştirebilelim.