Sık geçen başlıklar

5 mart 2021 beşiktaş'ın attığı tweet 1

ekşi'de gör
arkadaş ortamında en iyi topu beşiktaş oynuyor diyen adamlar şimdi hakemle maç kazanıyorlar demişler. kendi yöneticileri ekranlarda ağlamaktan bir hal oldu onu unutuyorlar. kasımpaşanın penaltısı ne oldu acaba?