Sık geçen başlıklar

5 dakikalık tıraşa 30 tl alırken mutlu muydunuz 1

ekşi'de gör
iki tutam saçım var. hangi berbere gitsem 50 tl alıyordu. gerçekten 5 dakika bile sürmeyen traşa bu parayı alıyorlardı. en son bir berber keşfetmiştim. 30 tl aldı. dedim tamam çok iyi traş etmiyor ama sonuçta çıkıyor bir şeyler ortaya. bir daha ki gidişimde 40 aldı. sesimi çıkardım. 15 gün sonra bir daha gidince 50 tl dedi. tepem attı. verdim parayı çıktım. traş makinesi aldım.