daha 5 gün önce kurşun yemiş gibi ceza sahası içinde atlayıp anıran bir ozan’a sahip olan takım taraftarlarınca beleş penaltı beklediğimiz ve karaktersiz olduğumuz iddia edilen maç :d
büyük bi kesimin gs kompleksi yüzünden psikolojisi bozulmuş durumda ve hayatları böyle geçiyor *
her takımda oluyor olum işte la vazgeçin manyak olursunuz bak ciddi söylüyorum..
06.12.2020 · 2. sıra
maverakc
05.12.2020 19:12 ~ 19:23