"birlik ve beraberlik" istiyormuş.
hahaha.
ulan dürüst olun.
her fırsatta rakiplerle taşşak geçen paylaşımlar,
her fırsatta sahtekarlıklar,
ulan adamın direğe çarptı "kör ettiler" diye yalan söylediniz.
bu mu birlik beraberlik?
aziz başkan gerçekten çok haklıymış.
bunlar her haltı yer sonra hiç birşey olmamış gibi el uzatır.
06.02.2024 · 9. sıra
ordinaire
05.02.2024 17:25