akp'li başkanlar istifaya zorlanırken işin buraya geleceği belliydi. alsınlar amk tüm chp'li başkanları görevden alsınlar. gram üzülürsem ne olayım. pasif pasifdaroğlu çıksın kınasın anca.
edit: zaten kötüydü, yolsuzluktu, ranttı, chp'liler de sevmiyordu demeye devam edin siz.
götününüzden donunuzu alsalar zaten pisti diyeceksiniz.
olay şu; akp'liler metal yorgunluğu diye istifaya zorlanırken, chp'liler yolsuzluk, fetö diye görevden alınıyor. içişleri bakanlığı yiyorsa akp'li başkanları da aynı sebeplerden alsaydı ya.
05.01.2018 · 9. sıra
hanryk
04.01.2018 17:51 ~ 18:27