hala rüşvet yiyen banka çalışanları ve bakanlar hakkında tek kelime edemediği açıklama...
evet her şey kumpas, senin bakanının koluna takıp gösteriş yaptığı ve nasıl aldığını kendisi bile açıklayamadığı o 600.000’lik saati de cia taktı, mossad taktı, fetö taktı zaten!
kumpas falan beni ilgielndirmez... beni ilgilendiren, bazı banka çalışanlarının ve bazı bakanların aşağılık bir şekilde, kendi çıkarları için şerefsizce rüşvet alıp almamasıdır... gerisi beni ilgilendirmez...
05.01.2018 · 43. sıra
tombikpasta
04.01.2018 12:20