az önce haşmetli reis'ül cumhurumuzun; döviz hakkındaki beyanatlarıdır.
kendisi "içinden geçtiğimiz dönem döviz alınacak değil; döviz satılacak dönemdir" buyurmuştur.
aranızda hala döviz bozdurmamış hayvanlar var. ayıptır; günahtır. büyük oyunda piyon olmak hoşunuza mı gidiyor?
bozdurun lan.
1 dolar = 3,40'tan bozulur; millet sevdalıları yeşillendirsin.
05.01.2017 · 20. sıra
yuksek muhendisim ben
13:38