Sık geçen başlıklar

4 ocak 2017 erdoğan'ın döviz yorumu 1

ekşi'de gör
az önce haşmetli reis'ül cumhurumuzun; döviz hakkındaki beyanatlarıdır.

kendisi "içinden geçtiğimiz dönem döviz alınacak değil; döviz satılacak dönemdir" buyurmuştur.

aranızda hala döviz bozdurmamış hayvanlar var. ayıptır; günahtır. büyük oyunda piyon olmak hoşunuza mı gidiyor?

bozdurun lan.

1 dolar = 3,40'tan bozulur; millet sevdalıları yeşillendirsin.