iyi de bunlar ankara'ya gece 12'den önce varamaz ki. dolayısıyla ankara'ya da alınmamaları lazım.
ömürlerinin geri kalanını otobanda geçirirler artık.*
05.04.2020 · 18. sıra
nihilix
04.04.2020 02:03