diyelimki 11 tane şehidin için ağlıyorsun evde. karın geldi çay alır mısın dedi sana. ne diyeceksin? sokmuşum çayına kodumun karısı, 11 tane şehidimiz var mı diyeceksin? ya da karını mı boşayacaksın sana şehitler varken çay teklif etti diye?
bak arkadaşım bahsettiğin konuya üzülen zaten üzülüyor ve üzüntüsünü uygun başlıkta belirtiyor. bu entry ayrı bir mecra ve ayrı bir konusu var. bir şeye üzülürken başka bir şey yapmayacaksın yazmayacaksın takip etmeyeceksin demek değil bu senin duyar kastığın olay.
ben sana diyor muyum afrikada milyonlarca çocuk açken kaç bin liralık telefon kullanıyorsun diye ?
işte bu son cümlem kadar alakasız yazdığın şey.
06.03.2021 · 49. sıra
prophetofhell
05.03.2021 00:01 ~ 00:05