valla haşmetli reis-ül cumhurumuz kendi konvoyundaki s600'leri değiştirsin önce; biz de vatandaş olarak üzerimize düşen görevi yaparız.
ey mercedes; sen kimsin yaa?
05.03.2017 · 3. sıra
yuksek muhendisim ben
04.03.2017 00:23