Sık geçen başlıklar

4 kasım 2023 osayi'nin ceza sahasında vurulması 2

ekşi'de gör
gsliler de bunu yapıyor diyerek şu hareketi savunmaya çalışan fenerbahçeli arkadaşlar var, inanılmaz. olm niye kızıyorsun o zaman adamlar yapınca. juventus da şike yapıyor deyip savun bari 2010-2011 sezonunu pardon onlar hükümet tarafından kollanmamış ve gereken cezayı almıştı değil mi? twitterda troll football sayfalarına malzeme oldunuz iyi mi oldu? çok da iyi oldu çok da güzel oldu. :)
hakemi aldatmaya yönelik hareketten ikinci sarıdan kırmızı görmesi lazımdı. hakem bunuda atladı tabi.