Sık geçen başlıklar

4 kasım 2021 royal antwerp fenerbahçe maçı 2

ekşi'de gör
maç 3-0 olmuş hala neden şunları bunları çıkarttı hoca diye soruyorsunuz. haftasonu lig olduğu için olabilir mi? sadece soruyorum.
şimdi bütün fenerbahçeliler biliyor ki eğer büyük bir sürpriz olmazsa samatta-frey ikilisinden en az biri skora katkı yapar. neden? çünkü nedeni yok öyle yani. hatta goller de saçma sapan goller olur. muhtemelen izlemeyeceğim maç filan. fener maçları artık iyice türk korku filmlerine döndü her maç aynı klişe yeter lan.*