döviz bozup faize yatıran bir kısım bıyıklı yabancı, vadeleri dolunca döviz alıp çıkıyorlar, kur biraz yükselince yine bozup faize gelecekler.
her tür durumda halk silkeleniyor. çok takılmayın.
edit: sonuçta bizlik bişi değil. sen cüzdanında ki 500 doları bozsan ne olur, bozmasan ne olur. adam(lar) milyar dolar bozdu yada topladı, yatında puro-viski yapıyor. sen tavuk döner ayrana devam.
05.06.2024 · 31. sıra
kendime nick bulamadim yahu
04.06.2024 13:40 ~ 13:49