şimdi telefonda 8gb yetmiyor diye ağlayan nesildir ayrıca.
youtube falan yoktu tabii. kotayı yonja’da, msn’de falan harcıyorduk. yanlış hatırlamıyorsam knight online da oynuyordum bu dönem. nasıl yetiyordu hala anlamıyorum. pek de kafa yormadım zaten bu konuya.*
18.10.2017 · 39. sıra
fosmodern
17.10.2017 17:10