Sık geçen başlıklar

31 yaşında ailesiyle birlikte yaşayan erkek 2

ekşi'de gör
ne oluyormuş yaşayınca? erkek mi değil, adam mı değil hangisi?

31 yaşından büyüğüm ve ben annemle yaşıyorum ve bazen anlaşamasak da bundan o kadar mutluyum ki.. ha bu arada elimden de her şey gelir. her yemeği yapar, temizliğin, ütünün âlâsını yaparım. yani beraber yaşama sebebim kendime bakamamak değil.

annem 19 sene önce eşini, 17 sene önce de büyük oğlunu kaybetti. kala kala bir ben kaldım hayatında ve allah gecinden versin ölüm olmadıkça bırakmam onu. afedersiniz ama başkalarının eleştirilerine, bazılarının da bunu kötü bir şey gibi lanse etmesine sokayım.
günümüz kiralarına bakınca normal bir şey gibi geliyor bana