beşiktaşlıların başlığına gelip beşiktaş'tan bahsettiği, sonra başka bir beşiktaşlının gelip "burada bile beşiktaş'tan bahsediliyor, ne koymuşuz be" dediği karşılaşma.
son bir haftadır level atladı bunlar. tineri geyik sanıyordum ama tinersiz de bu kafa mümkün değil gibi.
01.11.2021 · 2. sıra
ya bu gece gel ya da delirecem
31.10.2021 02:41