amma duyar kastınız. bu olay kesinlikle bir hata ya da kaza değildir. motosikletle devamlı şekilde bu kadar yüksek hızlara çıkmayan insan böyle bir şeye cesaret edemez. bu ölen geri zekalı herif kim bilir kaç defa, belki de yüzlerce kez bu suçu işledi, yoldaki binlerce kişinin hayatını salt kendi keyfi için tehlikeye attı. iyi ki geberip gitti. üzüldüğünü söyleyenler bu suçu işleyen kendi gibi yarım akıllı ahlaksızlardır. tekrar ediyorum iyi ki başkasına zarar veremeden geberip gitti. darısı diğerlerinin başına. ölmesinden memnunum, ölmeseydi üzülürdüm ama.
10 yıl kadar önce vw caddy ile 85 km hızla giderken en az 200 km yapan bir aracın şerit değiştirmesi sonucu kaza geçirdik. o aracın bagaj kısmı bizim aracın sol ön tarafına çarptı. araç kaçtı gitti. biz iki üç takla attık. caddy yüksek ve dengesiz bir araç zaten. emniyet kemerleri ve hava yastıkları sayesinde ciddi yaralanma geçirmedik. bu yüzden kendi keyfi için başkasının hayatını tehlikeye atan kimse için üzülemem. geberdi gitti, benzeri davranışta bulunanların tümünün geberip gitmesini dilerim.
03.11.2021 · 34. sıra
saskinmaymun
02.11.2021 00:17