Sık geçen başlıklar

300 bininci olup istediği bölüme giremeyen kız 1

ekşi'de gör
koronanın ortalarında o yıl sınava girecek bi kızla sokak röportajı yapmışlardı. kız bu sene çok kötü şartlar altındayız sınavda bence herkese 50 puan eklenmeli demişti. aklıma o geldi.