Sık geçen başlıklar

30 yaşından sonra aşk meşk işlerinin bitmesi 3

ekşi'de gör
hormonlar yavaş yavaş kabuğuna çekilirken mantığın derin bir oh çekip beyinle el ele vererek hayata hükmetmeye başlamasıyla olur. artık uzun kış gecelerinde yaren aramazsınız da airfryerda kestane kavurup çay ya da kahve eşliğinde meh mehleyerek koltuğunuzda uzanırsınız. müthiş bir hayat.
yaş 30 a yaklaştı ve bende de aynı durum.
muhtemelen bundan sonra da artık kimseyle gönül ilişkisi kurmam.

eğer 30 a gelmediyseniz ve hala 20lerdeyseniz sevgilinizle iyi anlaşıyorsanız evlenin gitsin.
yoksa aynı fırsat bir daha ayağa gelmez.
aşkı meşki bırak yolda selam dahi veresin gelmiyor. bazı insanlar istinalar içinse durum çok farklı 40 yaşından sonra aşık olup evlenen tanıdıklarım da oldu. yeni bir insan tanımak için 30 yaş için maaleeef çok yorucu olur. bir tavsiye daha vereyim 30 dan önce mutlaka bulun hatta üniversite bitene kadar buldunuz buldunuz bulmadiniz çok zor. öyle kukumav kuşu gibi kalıyorsunuz.