Sık geçen başlıklar

30 yaşında olup 19 yaşında gösteren insan 4

ekşi'de gör
kaç yaşında gösteriyorum diye soranlara 18-25 arasındaysa en az 5 yaş daha yaşlı, 25 üzerindeyse en az 5 yaş daha genç bir tahmin armağan ediyorum, sonra içimden gülerek mutluluklarını izliyorum.
doğrusu; 30 yaşında olup 19 gösterdiğine inanan insandır. çevrenizdekilern iltifatlarına her zaman çok inanmayın.
32 yaşındayım. geçen gün sigara içerken kimlik sordu biri.
genç gösteriyorum diye bir anlık sevindim, gülümsedim.

at hırsızına benzediğim için gbt bakacakmış meğer.

lanet olası aynasızlar!
arkadaşımdır, hatta bir gün ufak bir trafik kazası yaptık, iki genç geldi bizim panik halimizi görünce "ya sen şimdi babandan arabayı kaçırdın diye mi korktun bu kadar?" diyor, "arkadaşım arabayı kendi parasıyla aldı" dedim,
- nasıl ya ahhsjskksksk. :d