ne adisiniz ya hiç mi dibi görmediniz?
sağlığı yerindeyse hiçbir şeyi sallamaması gereken insandır. bugün böyle diye yarını da böyle olacak diye bir şey yokturdur. insanoğlu bu düşer kalkar elbet devam eder, sürdürür. halleder.
halinden mutluysa sorun yoktur. allah daha da mutlu etsindir.
ha mutsuz mu, o zaman da silkinip yoluna baksındır. çevredekilerin olumsuz yargılarına kulaklarını tıkaması tavsiye edilir.
08.03.2020 · 34. sıra
kedigittiabi
07.03.2020 13:49