hayatın tadı 30’dan sonra başlıyor. neden mi? 20’li yaşlarımız genelde sınav, iş kaygısı, olgunlaşma süreci vs gibi şeylerle geçiyor. lakin 30’a kadar bunların çoğunu düzene sokmuş oluyoruz. fiziken de kendine iyi baktıysan en keyifli vakitlerini 30’dan sonra yaşarsın.
not : 35
28.11.2019 · 6. sıra
dukkanin ortasinda bagiran kosnuk
27.11.2019 11:37