bu ülkede bitmeyen ve artık kabak tadı veren 2 şey var;
1.si akp li mağduriyeti
2.si fb li ağlaklığı
arkadaş gidin rambo okanı gazlayın sağda solda bıçak sallasın eğlenin biraz.
31.07.2022 · 15. sıra
alttan
30.07.2022 22:37